En vanlig Tisdag

Äntligen en dag till avklarad! En lång sådan också! Vaknade vid 6 och gick ofrivilligt upp. Första lektionen var gympa då vi hade basket, för att sedan ha samhäll och svenska. Sedan blev det biblioteket och sedan mötte jag snabbt upp Tonnie för några pussar för att sedan sätta mig på bussen hem. Här hemma har jag kollat på programmet "Stylisterna". Har också sprungit en runda. Riktigt skönt! Nu sitter jag här och är riktigt arg.. på mitt rum. Hatar när det är stökigt! Har plockat undan lite redan men nu orkar jag inte mer. Ska nog ta något att äta och lite så, krypa ner i sängen.
Snyggeminen;)
Puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0