I skolan

Sitter i skolan och har håltimme och passar på att skriva på mitt samhällsarbete! Jag skriver om varför Anders Behring Breivik gjorde sitt attentat och vem han var som person osv. Inte världens roligaste, men lite intressant att veta varför det finns såndana personer som honom!

Efter skolan ska jag försöka få förhandsvisningsbiljetter till "En gång i Phuket" sedan ska jag träffa min kompis och leta resor till påsklovet eftersom vi anser att kanske Egypten är lite för osäkert just nu, men kanske!



Detta är en klumpfisk! En mycket trevlig fisk anser jag och ser fett rolig ut också xD


Kommentarer
Frisk person

Du är en klumpfisk <3

2012-01-31 @ 17:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0