Solen skiner!

Godmorgon!
Vaknade vid halv 10 drygt och kollade igenom alla sms jag har fått i morse. Jag älskar när jag har sovmorgon och det första jag gör är att kolla på mobilen och hitta massa sms :D
Har ätit lite frukost och typ rotat igenom hela min garderob för att hitta något att ha på mig! Hitta en bra outfit till slut!
Skola till 17 idag och sedan hem för att träffa en kompis för att planera en eventuell resa till Egypten i påsk. Sedan drar vi till Höllviken och tränar bodyjam!
Snart går min buss så ny får jag först ta på mig ett par strumpor för att springa iväg till bussen eftersom min kille tog min cykel igår... <3
Byeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0