Ut med det gamla och in med det nya

Ja då är det söndag, imorgon är det ny vecka och nya tag. De flesta dedlinerna jag har på arbete i skolan är innan sportlovet vecka 8 och det börjar närma sig. I två av ämnena ska jag läsa böcker så mitt huvud borde egentligen vara nere i en bok nu, men nä...
Jobbat hela helgen, där emellan kom killen som gör som alltid ens tillvaro bättre!
Föresten har nagelacket jag skrev om sist börjat flagna.. Men så går det när man jobbar hela helgen.
Har föresten planer på att åka till Egypten till påsk! Så himla skönt! Efter en höst med operationer och sjukdomar med sjukhusliggande plus en massa med skolan,vänner och jobb så skulle jag verkligen behöva det!
Bild från i somras

Hittade inte orginalbilden på datan så kopierade den istället från min facebook sida ;)
Nu blir det filmtittande för min del! Börjar 12.20 så sovmorgon! Jag kanske sticker och tränar, får se ;)
Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0