Varför blogg?

Ja varför inte?
Livet rullar på lixom. Många saker händer. Några stora och några små. Är en person som måste reagera av mig. Skriva,prata och fundera, antingen med mig själv eller andra (mest med mig själv xD).
Vem jag är? Mig själv såklart! Och det kan variera från dag till dag, men mest är jag flummig. Den första bilden får bli på ensjöko, ja menar varför inte?
Känner mig som en sjöko just nu faktiskt! Precis ätit så känner mig som en stor sjöko. Annars är jag trött och inte påvärldens bästa humör, så denna bilden är perfekt!
Idag har man gått i skolan sedan vidare till jobbet för att sedan komma hem och kolla på Emil i Lönneberga och för att gördet som jag gör just nu... Ingenting! Eller nja har ju startat denna bloggen så nått gör jag ju!
Nu ska jag äta chips och skype:a med min boyfriend! Imorgon blir det juuubb och kvalitetstid med min käresta!
See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0