Glossybox

Så, då har man gjort lite vettigt idag iaf. Vaknade och chillade lite framför tvn och nu de senaste 2 timmarna har man köttat på gymmet. Jag älskar att när man sätter på musik i öronen så kommer man in i sin egna bubbla och inget kan krossa den. Man pratar inte med någon, det är bara sig själv, det kallar jag verkligen egentid! Nu ska jag äta lite lunch med Mamma och min bror sen ska jag träffa en efterlängtad kompis! 
Har föresten beställt en sak, Glossybox! Det är en box med skönhetssaker man får 1 gång i månaden, det verkar helt underbart! Kan skriva om det mer när jag får den :D!
Nä nu ska jag äta och kolla på biofilmer eftersom jag ska bjuda min mamma på bio imorgon :D!
Seeeee yaaa
Min bror i kylskåpet bakom mig xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0