Körkort!!

Nu är jag hemma igen, eller ja jag har varit hemma sen i fredag kväll men har haft fullt upp sen dess! Varför?? Jo för jag tog körkort i torsdags!! Så jag åkte ner i onsdags kväll, vaknade, körde upp och sen tillbaka till jobbet igen (älsklingen körde mig upp med sin bil eftersom han också tog körkort i veckan!!). Sen jobbade jag hela fredagen för att sen åka hem på kvällen! Hela min familj är i Frankrike så jag och Tonnie har huset för oss själva! Fast vi har inte hunnit vara hemma så mycket eftersom hela släkten har typ velat fira mitt körkort och snart ska jag fira ännu mer, denna gång med min mormor som vill bjuda mig på middag. Igår var det Farmor och Farfar som bjöd mig och Tonnie på Jensens Böfhus, riktigt gott! Igår körde jag också en runda med bilen, det kändes så fritt! I eftermiddag ska jag köra en runda till med min kompis Louise som jag har längtat efter så mycket nu när jag har varit på jobbet så länge! Just nu sitter jag som sagt och väntar på min mormor, men också att posten ska komma för idag ska förmodligen mitt körkort komma!! Lägger upp en bild på den sen!
idag har jag på mig en somrig vit klänning för sommaren är ju här!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0