Vad som händer när man får Internet efter en hel sommar på kollo!

Hej. Sitter här på mitt rum och har fått tag på Internet! Gissa vem som kommer sitta uppe hela natten.... Sen dessutom har jag precis tagit upp min dator hit så ni kan ju också gissa vem som bara sitter och nördar sig framför datorn när man har ledig tid... Jo, jag! Sen ännu värre!! Jag glömde ta ut Sims 3 skivan ur datorn, så ni kan ju gissa igen vem som sitter och spelar hela tiden!!? Fast jag har glömt bort den bästa funktionen på min dator! Min kamera, så här kommer lite(???) bilder på mig just nu. 
Ja, en lärdom till er gott folk, ge aldrig internet och en dator till en tjej som har varit på kollo hela sommaren!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0