Fotboll!!

Oj. Typ evigheter sen jag skrev sist, men det är fullt upp. Studenten var jätterolig och dagen efter stack jag till Tonnie för att ha två dagars av bara göra ingenting. Vi kollade massor film, spelade spel, snackade och åkte också och bowlade med hans syskon i Malmö och åt på BK efteråt. Idag har varit i skolan sen mötte jag Tonnie igen och så åkte vi runt lite i skåne med buss. Jag sov den mesta biten för är så himla trött nuförtiden och har en svaghet att somna på bussar... De gungar så sövande... Sen har jag övningskört lite och än så länge känner jag mig lugn! Nu har jag fikat framför TVn med familjen och kollat första halvlek på fotbollen, Sverige-Ukraina.

Nu börjar andra halvlek så nu drar jag igen! See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0