I´m back!

Så skönt att vara hemma! Jag åkte hem igår eftermiddag och var hemma 4 timmar senare. Jobbet är helt underbart! Det är precis som att ha semester men samtidigt så jobbar man typ dygnet runt. Men jag tror det är miljön runt omkring. Det är bara skog, frisk luft, en sjö som är nära so jag kommer bada i varje dag och sen är det ju de underbara människorna! Det är helt sjukt att man kan kalla detta för jobb!
I natt har jag sovit i min egen säng i alla fall vilket kunde varit helt underbart om jag inte haft mardrömmar hela natten, för idag gäller det! Idag har jag min uppkörning! Jag blir helt galen! Jag vill bara ta det lugnt och inte tänka på det, men det går ju inte????  Aja, vi får se hur det går!
Har föresten fått en fästing... Det har gått 3 dagar och jag har redan fått en.... Och jag som ska va där hela sommaren!
Nä nu måste jag göra mig i ordning, ta en dusch och klä på mig och sen sätta mig och kolla på ett avsnitt av Pretty little liars, så kanske mina tankar försvinner lite!
Ikväll blir det föresten släktmiddag och sen tidigt imorgon bitti åker jag upp igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0