Min dag i 4 delar!

Nä men hej på er! Här ligger jag i min egna säng och är proppigt mätt! Igår kom jag hem från jobbet eftersom jag var ledig idag! Så igår blev det filmtajm med min käre vän Patrik för att sedan däcka i min säng helt utmattad! 
Min dag idag har betstått av 4 saker.
1. Kollat på min tv serie i typ 3 timmar
2. Träna, träna och köttat på gymmet i några timmar
3. Har gäster just nu så nu har jag ätit och ätit tills jag snart spricker! Inte bra att min pappa lagar så god mat...
4. Har inte hänt än med ikväll ska jag åka till Lomma och äntligen träffa min andra halva som jag har varit ifrån nu i 1 vecka! Han har varit i Tyskland så har inte fått prata med han heller :(
Ja, men det blir bara en kort vistelse eftersom jag åker tillbaka imorgon bitti till mitt jobb igen och jobbar i 1 vecka till innan jag får några dagar ledigt! Eller ja, jag kommer he kort på torsdag eftersom jag ska ha uppkörning, klarade ju inte på första försöket men nu ska jag klara det!!!
Efter min dusch när jag hade gymmat!
Nä nu måste jag tillbaka till gästerna!
Seees!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0