Nu är det pojkvännen som skriver!

Godkväll allihopa!
Här sitter jag med en sovade flickvän bredvid mig. Jag läser oftast hennes inlägg men nu när jag tittade igenom några såg jag hur mycket hon skriver om mig och hur mycket hon tycker om mig.
Därför vill jag nu skriver lite om henne. Linnéa är världens underbaraste flickvän. Just att någon är världens underbaraste får man höra ofta men Linnéa är verkligen det.
Här kommer lite fakta om varför Linnéa är det
  • Hon gör mig gladare och lyckligare för varje dag som går.
  • Hon tar mig precis för den jag är (och jag är inte lätt att ha att göra med)
  • Hon är så fruktansvärt omtänksam. Hon kommer alltid med massa överraskningar och de tar verkligen ALDRIG slut.
  • Vi har massa gemensamt. Ibland är det som vi spottar ut varandras ord.
  • Hon är sig själv och ingen plastfigur som behöver bevisa sig.
Jag kan göra listan oändlig med det hade ni nog inte orkat med.
Några ord till älsklingen när hon läser detta:
Linnéa! Du betyder verkligen mest för mig. Varje dag är sig inte lik och vissa dagar är verkligen inte bra. Det underbara är att vi alltid löser ett problem eftersom vi är så otroligt starka. Det är verkligen ingen som kommer emellan oss, och de som försöker skrattar jag åt som in i :)
Tänk på detta så ska din sommar och framtid bli underbar.
Puss din Tonnie!

Nu lite om min egen värld gott folk!
För er som inte vet är jag en stor bussfantast och kalla det för vad ni vill med att vara en Bussnörd är det roligaste som finns. Man träffar många nya människor, det är ett sätt att komma ifrån vardagen och det bjuder alltid på något nytt.
Idag har jag åkt en del buss med en kompis till mig som är chaufför och sedan har jag skrivit upp på trafikverket för körkortsbehörigheten B. Nu sitter jag och väntar på att HOLLAND ska börja spela. Självklart hejar jag på Holland eftersom jag är en holländare. Ja Vi ska klå Tyskland! Vi måste!
Ikväll bjuder på massa mys och resten av veckan lär bli detsamma. Självklart eftersom Linnéa åker till jobbet på lördag och jag kommer inte att få se henne på en månad. Om jag ska klara det? Ja! Det ska jag. Jag älskar ju henne lika mycket var hon än är.
Nä! Nu ska jag avsluta eftersom nu börjar fotbollen!
Ha det fint gott folk!
Hälsar
Tonnie :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0