Ser ut som en tant blev till en prinsessa

Skulle lagt in ett inlägg innan, men då typ datorn damp och bara.. ja jag vet inte vad. Har varit på student i alla fall hos en av mina äldsta och käraste kompis! Så glad för hennes skull!
Rullade upp mitt hår i värmestolar så det blev fina lockar! När pappa såg mig sa han att jag såg ut som en tant, men när jag tog ut dom tyckte han att jag såg ut som en prinsessa!
Det blev inte den svarta klänningen eftersom min mamma ville att jag skulle använda min långklänning som jag köte för ett tag sen
...
Nu sitter jag här trött och sliten och inte blir det bättre att jag var totalt korkad att boka in en körlektion 07.00 imorgon!!! Hur dum får man va??? Men vill man ha sitt körkort så vill man...
Nu måste jag lägga mig eftersom ska upp om 5 timmar igen och imorgon väntar också 2 studenter till..
Puss godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0