10 månader av "Lycka"

Idag har jag och min älskling 10 månader. Jag önskar jag kunde säga att det har varit 10 månader av bara lycka, men inte riktigt så lätt är det. Men jag älskar honom, han är min bästa vän, mitt stöd, min andra del. Vi är inte lika, ett dugg, eller jo vi är lika envisa... vilket inte funkar så bra tillsammans alltid. Men vi kompleterar varandra vilket är helt underbart! Tänkte ha ett litet inlägg här nu för att hylla min pojke som har det lite svårt just nu, visa att jag finns!
Ledsen för cpbilden men han är verkligen till sin fördel här ;) Mycket snygg! Nä men vi båda är galna, lite för galna, men det älskar jag!
En bild från i somras! 2 veckor hade vi varit ifrån varandra och äntligen fick jag se han igen!!
Avslutar med denna bilden. Ville bara säga att jag älskar dig och allt kommer bli okej, tiden läker alla sår, okej?<3
Nu blir det sängen snart, jobb imon, peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0