Dagens...

Fick en uppmaning av min kille att jag inte skulle glömma blogga idag, så då får man ju lyda!
Vakande vid halv 9 ungefär då jag hällde upp en skål med mjölk och flingor och satte mig framför att avsnitt Gossip girl, samtidigt som jag också klädde på mig träningskläderna. Sen cyklade jag till gymmet, använde indoor walking maskinen i ca 20 min för att sedan gå vidare till styrketräningen. Hade inte så lång tid på mig så det blev bara snabbt igenom. Sen blev det en skön dusch för att sedan sticka hem och byta om snabbt, sminka sig, borsta håret, ta på sig solbrillorna och sticka till bussen. På bussen mötte jag min kompis som jag ska åka till Cypern med och är sååå taggad!
I skolan blev det först tyska, prov på onsdag och sen svenska. Vi fick sluta tidigare vilket alltid uppskattas! På Malmö c mötte jag underbar som satte sig tillsammans med mig på bussen och åkte hem till mig. Bussresan var underbar, solen sken hela tiden på oss och vi satt där på bussen och sov/vilade på varandra. När vi kom hem blev det blir Simpsons och lite städning, middag och sedan ett avsked :( Det är det negativa att bo nån timme ifrån varandra med buss. Men vi klarar oss! Det finns ju folk som bor längre ifrån varandra och klarar det med.
Nu sitter jag i ett ganska städat rum och har fixat lite bankgrejer och sånt tråkigt och taggar inför körlektionen imorgon!
Puuuuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0