Dumma bokrapport

Sitter här och ska försöka komma på vad jag ska säga på morgondagens bokrapport. Svenska B, Blääää! Riktigt ont i huvudet nu och killen har slocknat av tristhet för länge sedan ( eller snarare av utmattning, men ändå xD). Snart är klockan halv sju och vi kom hit hem till honom vid 15.30 drygt.... Suck.
Ja snart blir det mat hoppas jag, för kan inte tänka mer om jag inte får mat! Sen ska vi kolla på den filmen jag ska ha en bokrapport på imorgon, nämligen Oliver Twist! Själva boken är jättebra, men min lärare förstör det roliga genom att vi ska ha med så mycket.. Aja, nu får jag väcka killen, för nu har han verkligen sovit för länge!
See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0