Helgens alla minuter

Så nu har jag ätit mig mätt och har även kört min långa runda övningskörning. Det gick bara bra! Så vad har jag gjort i helgen då?
Fredag: Gick i skolan till typ 16 (fick sluta tidigare :D). Sen gick jag och en klasskompis till först stadsbibioteket i Malmö för att lämna en bok, sen satte vi på oss solbrillorna och gick till där hon bodde då vi köpte pizza och gick in på hemmakväll och köpte godis. Sedan satte vi oss i hennes källare och bara tjockade oss! Samtidigt kollade vi på klassikern " She´s the man". Efter filmen tof jag bussen till Södervärn där Tonnie mötte upp mig så då åkte vi hem till mig. När vi kom hem hade jag riktigt ont i magen så då sa älsklingen att vi kunde kolla på Sex and the city och då blev allt bättre. Haha, nä men lite bättre blev det. Sedan deckade jag i sängen på fel ände av sängen och när jag sedan vaknade la jag i hans famn på rätt sida <3 Hade mardrömmar hela natten, men som tur så fanns underbar brevid mig och kunde trösta mig!
Lördag: Vi gjorde frukost och satte på en film som heter "The count of Monte Cristo". En äventyrsfilm, riktigt bra! Vi hann bara se hälften så vi får se när vi ser resten. Sedan stack jag till jobb och som tur var så gick tiden riktigt snabbt! Jag sprang sen till bussen och tog bussen till Malmö och sedan vidare med tåget till Åkarp. Sen hade jag turen att min och Tonnies kompis hade kört och hämtade mig så jag slapp gå i 30 min :D Väl hemma hos killen så duschade jag snabbt sedan skulle vi bara vila i hans säng, vilket slutade med att jag sov i 1.5 timmar. Vaknade av massa vackra ord i mitt öra från underbar <3 Middag serverades och sedan kom vår kompis och då fick jag välja och då valde jag såklart Sex and the city! Så två avsnitt blev det, sen kom huvudvärken smygades och kvällen tog slut. Vi la oss och vaknade igen av våra alarm som ringde.
Söndag: På helger vill vi alltid komma upp ganska tidigt så vi sätter alarm, men vi kommer endå aldrig upp förrän 1 timme senare xD Vi åt frukost, mjölk med chokladringar! Mums! Sedan blev jag körd till Åkarp igen då jag tog tåget till Malmö och sedan vidare till jobb. Jobbdagen idag gick också snabbt, riktigt skönt!
Pizzan från fredags!
Nu ska jag nog sätta på ett avsnitt Gossip girl och planera lite inför veckan!
See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0