Många saker på 4 timmar!

Vid 6.18 ringde mitt alarm då jag steg upp och hällde upp en tallrik med mjölk och flingor, satte mig framför datorn, koppla in den till TVn och kollade på Stylisterna som visas på Kanal 5 Play. Sen blev det idrott på SATS då två killar från klassen hade kampsport. Ni kan ju tänka er hur det såg ut eftersom vi är 26 tjejer i klassen och vi skulle göra kampsport xD Sen stack jag in om HM och köpte ett linne och sen en ny rakyvel, båda är till Cypern! Sen blev det lunch och tog bussen hem och klippte mig. Riktigt nöjd! Stack sen in till Ica och köpte typ 1 Kg godis och ett paket ballerina :D
Nu har jag suttit i flera timmar och varit flitig. Räknade ut att på 4 timmar har jag
  • Klippt mig
  • Handlat på Ica
  • Varit på biblioteket
  • Ätit lunch
  • Skrivit 5 A4 sidor arbete på datorn
  • Sökt 3 jobb (skrivit personliga brev till typ varje)
  • Skrivit mejl till mina chefer
  • Mejlat min gamla skola om betyg
Just nu söker jag ett jobb till, skriver en träningsdagbok, bloggar och chattar. Ibland är det skönt att vara tjej och kunna göra så många saker samtidigt! Nä men skämt i sido! är riktigt glad att jag har haft en sån bra diciplin på mig själv den senaste veckan! Om jag fortsätter såhär kommer allt vara färdigt innan jag sticker!
Yeeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0