Montag

Hej, jag börjar direkt med hur dagen har sett ut. Vaknade vid 6 av att Tonnie ringde och väckte mig :D Sen när jag kollade ut genom fönstret så såg jag till min förvåning att det var ganska ljust ute! Jag hälde i alla fall upp en skål med mjölk och sen lite flingor till det, satte mig framför min tv och kollade på Gossip girl. Såg inte färdigt avsnittet så får göra det nu ;) Skolan var helt okej, men gud vad det blåste ute! Höll på att blåsa iväg! Efter skolan åkte jag in till Värnhem och gick runt lite på Entré. Hittade ett par sjukt snygga shorts på Gina tricot, svarta med hög midja med lite nitar och sista paret! Men såklart så hade jag glömt att föra över pengar så ska in där snabbt imon och hoppas de är kvar! Sedan blev det Redfellas med älskling och en kompis, sallad blev det, för andra gången idag, men bara älskar den salladen <3 Sen blev det lite fönstershopping och sen hem.
Nu ska jag ta på mig träningskläderna för snart blir det bodypump!
See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0