Sista inlägget innan Cypern!

Heej! Hela gårdagen bestod av skola och sen packning och mycket mys med killen som också åker idag. Har precis kommit hem från Malmö och vinkat av honom, han ska till Stocholm. Sen fick jag ett underbart meddelande att jag har fått ett skitbra sommarjobb som jag gått runt och väntat på svar från nu i typ evigheter! Det är på ett kollo! Antingen är det i höllviken nära där jag bor eller så är det i en stad i skåne som heter Hästveda ;)
Nu ska jag äta lite lunch och se till så att jag har allt! Sen blir det en sista fika med mamma sen tar jag bussen in till Malmö vid 14 och sen ta bussen till Sturup och SEN går flyget vid 18. Vi är framme på Cypern 23 lokal tid och då ska vi bli körda av en buss till hotelet!
Byee!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0