Slut för idag och tack för idag!

Ja då var veckan snart slut och man måste börja om på nytt. Hela helgen har jag jobbat, från fredag till idag. Säger bara att man blir så sjukt trött vistas i sån värme så länge! Men jag börjar bli van, har jobbat där i 3 år nu! Även om jag räknar ner varje gång när jag jobbar när  jobbdagen ska ta slut så älskar jag ändå mitt jobb! Speciellt den 25 när lönen kommer! Mohaha.
Helgen i övrigt har varit ganska mysig, mådde jag inte så bra så det blev ingen skola, missade ändå inte så mycket. På eftermiddagen jobbade jag och mös med familjen på kvällen. På lördagen vaknade vid ca 9 av att en underbar kille kröp ner i min säng<3 Han hade varit i Tyskland och inte kunnat prata med honom. Sedan blev det att köra till jobb, det går frammåt till att ha körkort snart! Sen jobb -> hem och åt en supergod middag! Sen var det Melodifestivalen!! Hela familjen- min syrra+ 2 av min brors kompisar satt bänkade framför TVn. På kvällen chillade jag och älskling och sen däckade.
Vi steg upp ganska tidigt och åt en good frukost som bestod av bland annat varma bullar. Sen blev det att sticka till jobb igen och nu är jag hemma och har precis ätit.
Nu ska jag bara chilla, kolla på Gossip girl som jag har hunnit till säsong 2 redan! Ska även om jag pallar plugga lite till ett tyskprov jag har på onsdag.
Fiiiiin bild!
See yaa


Kommentarer
Tonnie S

Ännu en underbar helg med dig<3 Nästa helg igen! :) Puss

2012-03-11 @ 18:26:56
Anonym

taaack älskling<3

2012-03-11 @ 18:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0