Tråkig måndag

Äntligen måndagen avklarad! Söndagen var underbar! Jobbade hela dagen och sen mötte älskling upp mig, vi började laga mat och sen överaskade mina föräldrar med champange för att fira våra 10 månader!Det blev en riktigt god middag. Sedan la vi oss mätta och belåtna i sängen och kollade på Björnbröder! Bästa filmen ever!
Ever filmen var vi riktigt trötta och somnade. Vid 5 i morse ringde Tonnies alarm, morgonmäniskan som jag är, klev upp och gjorde frukost till honom, uppskattades!
Drygt 2 timmar senare satte jag mig på bussen till skolan, inget speciellt hände förutom att jag typ höll på att somna hela tiden. Men efter skolan slutade inte min dag, då stack jag till körskolan och pluggade lite för att sedan köra. Yey! Men den slutar inte efter där heller, nä utan då var det bara att vandra några meter bort för att jobba över. Idag var det simtävling för mina små barn. Klockan 20.00 var jag äntligen hemma och hungrig som bara den!
Pytt i panna med ägg blev det och nu skypar jag med sööt som snart ska sova :( Själv har man lite sovmorgon och det ska utnyttjas med lite film ikväll!
See yaa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0