Trött och flummig

Nu är jag hemma och är helt slut i kroppen så kan knappt skriva utan att mina armar skakar. Men så himla skönt! Jag stack in till Malmö och gick runt lite i stan och fyndade lite på Vero moda! Bilder kommer sen! Sen handlade jag en sjukt god sallad, från redfellas såklart, min specialare :D Sen satte jag mig i det soliga vädret och åt.
Sen visade sig att underbar var i närheten så då satte vi oss på en buss och körde till närmaste Hemmakväll! Var på riktigt dåligt humör... så här skulle det krängas! Vi köpte 1 kg sammanlagt och satte oss på nästa buss som körde mot migg gym. Han hoppade sedan av för att åka tillbaka, han ville bara hålla mig sällskap en bit. Det var i alla fall vad han sa, jag tror det var för jag hade godiset. Hahaha!
Jag bytte om snabbt i alla fall, sen pumpade jag min kropp till jag inte kunde stå upp utan att skaka!
Haha sen sprang jag till bussen.... och sen cyklade jag i motvid hem... Gaaah vad jag är död just nu, och trött.
Men grejen men när jag är trött är att jag blir flummig och det fick min kompis stå ut för precis på facebook...
Jaa... Hehe... Nu ska jag vila lite, slänger upp några bilder från idag senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0