Uppdate från mitt golv

Ligger här på golvet och väntar på att en viss kille ska ringa så jag kan berätta om min dag! För idag har varit en händelserik dag! Många privata saker, men jag har också sett till att jag får en fullspäckad helg men en massa roligheter! Det var riktigt länge sedan jag har haft så mycket roligt planerat. Imorgon ska jag ut med hunden tidigt och gå till min mormor och klippa hennes hår. Sen blir det skola, kanske inte lika kul, men endå! Efter skolan ska jag en klasskompis ha myskväll med pizza och ben and jerry! På kvällen möter killen en, vill inte vara ensam i Malmö på kvällen.. Så åker vi hem till mig och sover här.
På lördag ska jag formordligen börja med att köra till jobbet, jobba och sen åka direkt till Tonnie, där det blir mat (kanske) för sen ska vi på grillfest typ tillsammans med en annan friend of mine.
På söndagen kommer jag vakna förmodligen väldigt trött och sen sticka till jobb och KANSKE köra hem från jobb.
Ja det var min kommande helg i korthet :) Efter skolan har jag:
  • Snackat med mina föräldrar om typ allt.
  • Städat köket ( vi ska ha gäster i helgen)
  • Kollat Gossip girl (ofc)
  • Pratat med min mormor
  • Städat mitt rum!
  • Läst bloggar
  • Lämnat typ 1000 meddelande på min pojkväns urladdade mobil, varför? Ja varför inte ;)?
Byeee


Kommentarer
EBBA

sv: härligt att höra!:D

jo det är kanon med mig tkr jag!



händer i helgen?:D

kramis!

2012-03-15 @ 21:39:04
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0