Wiiiihooo

Jag säger bara ett ord! CYPERN! Äntligen är det bestämt! Jag och min kopis bokade resan till påsklovet idag och det blir Cypern!
Ja i alla fall. Igår tog jag en lång sovmorgon och stag till skolan och genomled den. SEN... Mötte min kille mig vid min skola och så himla skönt det var! Älskar onsdagar! Ja vi stack i alla fall hem till mig och städade lite, hade ett långt snack med min syster. Sedan började det bli sent så vi la in några pizzor i ugnen och satte på TV då det skulle visas Fotboll mellan Sverige och Kroatien! Vi tjockade i oss pizzan, riktigt gott eftersom jag bara hade ätit sallad 7 timmar innan! Vi hann se försnacket tills vi tröttnade och gick in på rummet i stället, då jag fixade ett litet SPA åt min älskling! Sedan kollade vi på en romantisk film för att sedan gå och lägga oss.
Snygga tånaglar fick han!
Sedan fick jag världens finste blommor av älsklingen igår!!! Älskar dom och älskar när han gör sånna impulssaker<3
Sedan hämtade jag ut ett packet igår också. Min tandborste!! Oral B Triumpf 5000! OMG, jag kommer få så fina tänder!
Idag vaknade vi vid 9 och sen stack vi jag till skolan och Tonnie följde mig<3 Hela vägen pratade vi om hur framtiden kommer se ut och så vidare! Älskar verkligen det!
Ja dagen gick fett segt. Lunchen var jättegod! Älskar verkligen sallad! Äter det seriöst varje dag!
Denna är från Redfellas!
Efter skolan stack jag och fikade snabbt med Tonnie och hans syrra för att sedan åka direkt till min kompis och boka biljetter! Wiihoo
Bild från fiiiikan
Nu ska jag chilla lite och sen sova! Immorgon blir det lunch med älskling och sen skooola och sen träffa älskling igen och åka hem till honom.
Puss seee yyaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0