Vilken dag är det?

Tjoohopp. Vad är det för dag? Ja just det fredag! I morse tog jag och Tonnie en sovmorgon och steg upp och åt frukost. Sen stack vi in till Malmö och tog en stadsbuss till en asiatisk resturang som är jättegod! Du betalar 79 kr för buffe och det finns sushi som vi åt mängder av! Sen stack jag till jobbet och simmade lite innan lektionerna började, riktigt skönt! Sen blev det jobb i 3.5 timmar och för att sen åka hem och äta middag. Tyvärr hade jag en analys att skriva som skulle vara inne idag så det var bara att sätta sig med den. I 2 timmar harjag suttit, men nu är den inne i alla fall. Tappade upp ett skönt bad men då kom mamma och skickade ut en efter typ 30 min så nu sitter jag här på golvet igen och ja bloggar. Funderar på att poppa lite popcorn och sätta på någon film!
Har sån strip på näsan xD
Puss haaaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0