Vill göra något!

Började dagen med att vakna upp av att två iskalla fötter kom i sängen... Tonnie dåå. Vi steg i alla fall sen och lagade en kladdkaka och kollade på någon dokumentär om bävrar, såå söta xD Sen blev det jobb, inte en av de bästa dagarna, många föräldrar som inte var så nöjda, men kan förstå dom, det är ju ändå deras barn det handlar om. Men ja det är sånt man får ta. Hemma hade mina föräldrar börjat på maten så maten stod på bordet ganska snabbt. Det blev kött med potatis och sås :D Nu har jag ingen aning vad vi ska göra. Vill till strandbaden, en nattklubb men det vill inte killen min så vi får se hur det blir. Nått vill jag göra i alla fall!
En liten bild på oss båda när vi var på stranden och fotograferade typ förra veckan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0