ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!

Chaa. Sitter här i min säng och är allmänt irriterad. Jag älskar min Onepice med just nu vill jag bara slänga av mig den. Jag hatar mitt rum eftersom min städning håller typ 1 dag innan det är lika stökigt igen. Saknar mina kreativa stunder då jag kunde sitta sy, rita eller nått annat kreativt och nu när jag väl skulle ta fram min väska som jag syr på så hittade jag inte den och klämde mitt lilla lillfinger i en låda. Efteråt blev det några dampskrik, kastade runt lite saker i rummet och sa att jag hatade allting, min stackars pojkvän som satt och hörde allt på Skype undrade om allt var bra och varför jag skrev, mitt svar till han blev ett skrik tillbaka " FÖR DET GJORDE ONT!!!!!" sen hoppade jag runt och stampa på golvet. Ja, jag är 5 år gammal... Tänk om någon hade sett mig... En 18 årig tjej som är klädd i en heldräkt som bebisar har och stampar och skriker.... Ja, är som sagt glad att min fönster ligger intill vår trädgård..
Men inget är bra just nu. Hatar mitt hår, mina kläder, mitt rum och mitt liv!!! Men man måste väl få ha sånna dagar med eller?
Men tror jag ska hoppa ur min onepice nu och byta om till andra kläder, öppna mitt fönster och sätta på lite musik och i lugn och ro plocka undan lite.
Och om det är någon som undrar...ja det är ett bussäte jag har på golvet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0