Blä för migrän!

Igår kväll var typ hemsk! Jag kände att jag fick mer och mer ont i huvudet under dagen och sen stack jag och träna för tänkte inte att det kunde bli värre, men det blev det! När jag kom hem från träningen mådde jag riktigt illa och mitt huvud bankade. Sen hostar jag hela tiden, riktigt störigt! Så det blev att lägga sig tidigt. Men tydligen hjälpte det inte med sömn för vaknade med samma smärtor och hosta nu i morse. Så tyvärr ingen skola idag. Jag får inte bli sjuk för imorgon har jag 1 år med älsklingen och då vill jag vara frisk och pigg!
Jag ska i alla fall lägga mig i sängen igen och hoppas att det blir bättre under dagen!
Vill tillbaka till Cypern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0