Har blivit en trädkramare

Ja då varman hemma. Eller ja, kom hem för 24 timmar sedan, men där emellan har det varit sömn, skola och sen solning i trädgården. Här även hunnit med lite skolarbete. Imorgon är det ingen skola men det betyder inte att jag är ledig, nä då ska jag först ha körlektion och sen lite halka på det och sen på eftermiddagen blir det en hurs i HLR med jobbet.
På onsdag är jag också ledig eftersom då skriver de andra i klassen NP i matte B och jag har redan läst det, så det slipper jag! Så nu ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på något avsnitt av Gossip girl eller nått.
Puss haaaj
Har kramat många träd i helgen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0