Jag är en spännis

Måste säga att jag är helt slut! I både kropp och knopp. Efter jag hade varit i skolan åkte jag direkt till min körskola och pluggade teori och satt där i 3 timmar! Börjar känna att det börjar närma sig. Pratade till och med min lärare om en eventuell uppkörning snart! Ska ha körning idag så då ska han ge beskred om jag är mogen eller inte ;) När jag kom hem var jag helt slut i huvudet därför hällde jag upp lite fil med flingor och kollade på Gossip Girl, är nu på säsong 4!! Spännande är det i alla fall!
Sen ringde killen och fråga om han kunde sova hos mig vilket han så gärna fick. Medans han tog sig till mig stack jag till gymmet för andra gången på samma dag, men nu var det Body Pump. Asså jag lovar, det finns ingen bättre känsla att komma ut från ett bodypump-pass! Man mår så dåligt men ändå så bra! Och dagen efter ska vi inte ens snacka om, sitter här med skakiga ben. På kvällen tog vi det mest lugnt och somnade snabbt, vi skulle båda upp tidigt så la oss vid drygt 22.
Han väckte mig vid 5 i morse och nu har han lämnat mig klarvaken och kan inte somna om. Har en körlektion vid 08.30 och sen ska jag till skolan. Efter skolan blir det plugg,plugg och plugg. Killen kanske även tittar förbi en stund.
Så ja så ser livet ut just nu!
See yaa!
Haha spännis för nån månad sen xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0