Läxor=Fattig!

Hola! Tror jag det stavas? Det är typ det enda ordet jag kan på spanska xD Idag är det söndag, det vill säga sista dagen på veckan! Dessutom har jag haft sista dagen på jobbet idag! Det ska bli så skönt med lov nu! Nästa helg så ska som sagt jag och killen ut på äventyr i Skåne då vi ska åka runt lite, vandra, sova i vindskydd och grilla varje kväll! Wiieee! Vi har planerat lite men allt är inte färdigt än.
När jag kom hem från jobbet så kollade jag på reprisen från Victoria Fashionshow som var på tv samtidigt som jag cyklade en mil på träningscyklen. Sen blev det mat och så satt jag vid matbordet i typ evigheter eftersom mina föräldrar har varit i Göteborg under helgen. Nu sitter jag i sängen och måste egentligen göra skolarbete, men ja ni vet... man hittar annat att göra.. t.ex som att shoppa från internet..! Nä läxor är inget bra, det gör en bara fattig!
Ja vad beställde jag då? Ett nattlinneset, en stor stickad tröja, en träningströja och ett par solglasögon!
Nä nu måste jag göra något skolarbete, jag menar, man kan inte handla för nästan 700 kr och sen inte ha gjort någon nytta!
See yaa!
En bild från kanalen i Malmö en solig vår-dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0