Lördag

Nu är jag hemma från näst sista dagen på jobb denna terminen! Imorgon blir det sista dagen. Nästa vecka har jag och killen bestämmt oss för att live in the wild. Vi ska från torsdag - söndag tälta och upptäcka lite i skåne. Ska bli så skönt att leva lite och få lite smuts på sig! Vi vet inte riktigt hur vi ska lägga upp dagarna men vi är på väg!
Igår kollade vi föresten på "Simon och ekarna" en jättebra film! Rekommenderar verkligen!
Eftersom mina föräldrar är i Göteborg så har jag och killen övertaget i huset. Nu håller vi på att laga middag. Det blir kotlett med potatisbollar och sås. Ikväll får vi se vad vi gör.
Nu måste jag tillbaka till köket och hjälpa till!
See yaa
En bild från dagen då vi åkte till Cypern! Älskar färgkontrasten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0