New in

Började med att köra in till Malmö i rusningstrafik, är glad att jag levde efteråt. Sen gick jag i skolan. Slutade ganska tidigt så då stack jag i det fina vädret till stan och shoppa lite. Efter att jag ahde handlat alla kläder så mötte en pojkvän som var på dåligt humör mig. Men då tog jag han till närmaste glasskiosk och så blev han glad igen. Sen kollade vi på lite presenter till personer som tar studenter!
Jag mötte sedan upp pappa då han körde mig hem och så körde jag med pappa brevid mig till vår båt och fixade lite saker. Jag har inte varit i vår båt när den har varit i vattnet men jag blev helt kär! Det är mitt nya hem! Tänker inte flytta hemmifrån, tänker flytta in i min båt! Medans pappa fixade lite så städade jag undan och nyfiken som jag är var jag tvungen att hitta alla dolda låder osv som finns i båtar. Jättespännande!
Nu är jag i alla fall hemma och prövade alla saker jag köpt idag och snart ska jag äta lite!
Imorgon ska jag på körlektion men har kört så mycket idag så hoppas det gav resultat!
Linne från HM och Shorts från Zara
Coola shorts från HM som är den kollektionen, fashion against aids
En söt klänning från HM men öppen rygg!
Sen köpte jag som sagt lite presenter till folk som tar studenten med de visar jag inte här för de personerna kan läsa min blogg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0