om MIG

Eftersom jag inte har något direkt att skriva om förutom att det fortfarande är mycket i skolan och att jag har varit på gymmet idag och prövat på ett nytt pass. TRX och gud vad slut jag är, men körde även 15 min indoorvalking efteråt och cyklade sedan hem i regnet.

Namn:
Ingrid Linnéa Olsson
Ålder: 18 år.
Längd: 164 cm.
Sko-storlek: 39
Född: Malmö BB
Bor: Skanör
Gör just nu: Äter popcorn och firar att jag har skrivit klart min rapport och skypar med killen <3

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Fick fråga min kille och han sa att Jag är omtänksam, tar folk för exakt den jag är och att jag är snygg
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, är bäst på att hitta ursäkter och är ENVIS!
Vad är du rädd för: Trånga otrymmen, skrynkliga händer och fötter och förlora mina nära och kära
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Hmm.. mina ögon :D
Det roligaste jobbet du haft/har: Älskar mitt jobb som jag har just nu! Simlärare!
När tog du ditt körkort: Har uppkörning om 1 månad :D
När grät du senast: Igår
När skrattade du senast: I telefon med min kille
Vem åkte du bil med sist: Min pappa
Vem åt du mat med sist: Mamma, pappa, lillebror och syster och vår hund under bordet
Vem sov du hos sist: Tonnie <3
Vem sov hos dig sist: Tonnie<3
Vad var du rädd för när du var liten: Tandtrollen och möss som skulle äta upp mitt hår (på tal om att barns fantasi är helt sjuk?!)
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfinskötare
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2 gånger bara på ett år. När jag operarade min armbåge och när jag hade körtelfeber.
Värsta smärtan du råkat ut för: Förlåt om detta skrämmer många, men när läkaren skar upp min armbåge och börja peta, ja det var inte direkt det skönaste jag hade varit med om!
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Att jag har träffat min andra halva, min underbara pojkvän som gör mitt liv fantastiskt och jag har en familj som bryr sig om mig
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mina föräldrar...
Har du någonsin sportat: Om jag har, simning, fotboll, innebandy, skytte och ridit lite. Nu är det styrketräning och löpning som gäller!
Någon du ser upp till: MIn morfar som tyvärr e död
Vad finns alltid i din handväska: Astmamedicin, plånbok, smärtstillande, plåster, nycklar, mensskydd, bakteriedödande medel, kam, antihistamin
Har du varit utomlands någon gång: ja typ 1000 gånger
Vilken plats var finast: Thailand
Största stad/städer du varit i: LA, Bankok (är det stort?), andra stora städer i USA (Florida och Kalefornien)

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.
Rökt: Nepp
Snusat: Nej
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen, vill tatuera mig
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som min underbara kille<3 Nä men, snäll, otänksam, bry sig om mig, ha fina ögon, bra pesonlighet, veta vad han vill göra med sitt liv och ja lite annat
Hur han ska vara - Som jag skrev innan
Finaste komplimang du fått: " Om vi hade varit äldre hade jag friat till dig här och nu"- Tonnie
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte medvetet
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Japp..
Har du någonsin fejkat en orgasm: Nepp, behövs inte xD

Antingen-eller-frågor:


Storstad eller landet: Landet.
Hamburgare eller pizza: Beror på vad jag är sugen på...
Kött eller fisk: Kött, fast en god lax är aldrig fel
Hund eller katt: Hund. Katter är fina att kolla på och kela men är lite rädd för dom :P
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: McDonalds.
Vin eller öl: Vin.
Charter- eller skidsemester: Charter, fick hjärnskakning senast jag åkte skidor..
Sverige eller utlandet: Hmm.. utlandet om man är borta nån gång ibland, sen saknar man hem till Sverige
Sport eller nyheter: Sport nyheter :D
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkåriga
Sommar eller vinter: Båda :D
Vår eller höst: Våren.
Flyg eller tåg: Tåg korta sträckor och flyg längre
Bil eller buss: Buss.


Kommentarer
Jag :)

Puss<3

2012-05-10 @ 22:27:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0