Dåtid, nutid och framtid i veckan

Ja då sitter man i skolan. Börjar vid 12.15 men sov hos Tonnie och han började tidigt så då stack jag till skolan och skrev lite uppifter som jag inte har orkat göra i veckan pga det fina vädret!
Igår väckte Tonnie mig genom att ringa vid typ 8 på morgonen, då steg jag upp, satte på träningskläderna och cyklade till gymmet och körde TRX. Jag var helt slut efteråt men kände ändå att jag ville köra lite kondition, så det blev 30 min på löparbandet också.
    Sen cyklade jag hem i den varma luften och när jag var hemma tog jag en lååång dusch. Med mitt nyduschade hår la jag mig i trädgården och solade, där jag också flummade runt som man kan se på klippet från igår!
Jag tog sedan bussen in till varma, men blåsiga Malmö och mötte upp Tonnie som hade varit på praktik och sedan åkte vi och hämta hans bil som hade varit på verkstaden.
På eftermiddagen la vi på hans studsmatta och sola, sen tog vi en tupplur, kollade film och sen somnade vi.
   Idag blir det först skola och sen hem och ev. skriva klart skolarbete (om jag inte blir färdig nu, vilket jag inte tror för jag är sååå seg). I kväll tävlar ju Sverige i ESC så då måste jag vara klar med mina arbeten!
    Imorgon är det fredag och börjar dagen på körlektion, för sedan vidare till skolan, sen på kalas hos Tonnies halvbror som fyllde 14 förra helgen och sen sover jag där. Sen på lördag är det Lommadagarna, där Tonnie bor så då går vi väl runt i staden och kollar lite.

Ja det finns ju inga andra vettiga bilder på denna datan som suuuger! Texter bara hoppar hela tiden! Så störigt!
Ja nu ska jag försöka skriva klart min bokrapport som jag har hållt på med i 3 timmar nu....
See yaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0