Überschöne wochenende!

För er som inte kan tyska så stör det "Översköna helg!"
Det har varit en fullspäckad helg! I fredags hade jag och underbar 1 år och det firade vi såklart! Han gick upp 4 på morgonen för att göra frukost och sen åka till mig för att väcka mig vid 6 tiden för frukost på sängen<3 Sen blev det skola, vidare till bowling (som jag vann), jobb och sen åkte vi till en resturang för en mysig middag. På middagen tog han fram ett litet paket där ett underbart halsband låg. Det var i silver och det stod I (ett hjärta med diamanter) U. Riktigt fint! Efter middagen åkte vi hem och kollade film och åt hemmagjord hallonglass som jag serverade honom för 1 år sedan, som vi också åt på vår halvårsdag. Sen var fredagen slut.
På lördagen väckte jag killen med underbara mackor till frukost som vi åt i sängen. Sen blev det jobb och på eftermiddagen så stannade underbar och så pluggade vi körkortsteori och på kvällen kollade vi på James Bond.
Idag vaknade vi ganska sent så vi åt lunch direkt och sen cyklade vi till bussen och jag stack till jobbet och han satt kvar på bussen för att åka hem.
Efter jobbet så körde jag hem faktiskt och det gick superbra!
Nu ikväll har jag rensat gerderoben, kollat på Gossip girl, rullat med en kompis och nu skypar jag, bloggar och bokar träningspass inför veckan. Ska även försöka plugga lite, fast nä ska nog bara ta det lugnt, ska nämligen ha nationella prov imon i tyska så lär behöva min hjärnceller då.
Puss godnatt!
Bild från nyår. Så precis att mina ögon är typ gigantiska på den bilden!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0