Dagens fångst i dammsugarpåsen

Efter skolan mötte jag upp Tonnie och mötte upp han vid Triangeln där de hade minst 20% på alla affärer. Så det blev en del julklappar! Även McDonalds hade rabatt så det blev middag där med. När jag kom hem städade jag och dammsög mitt rum, när jag kom till datorn så tänkte jag, varför inte dammsuga den med. Men det skulle jag inte gjort.. En plastbit åkte med i röret så det blev att rota i dammsugarpåsen... Hittade även ett p-piller som jag tappade för någon dag sedan och som jag inte hittade! Även en plupp till mina hörlurar. Ja det var dagens fångst i dammsugarpåsen;)
Annars har jag skrivit på mitt PA och skypat med min prins.
Nä nu ska jag sova för imorgon ska jag städa igen!
Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0