Fredag!

Jaaooo, slut för idag tack för idag. Vaknade lite innan 8 och velade om jag skulle åka och träna eller sova vidare för min säng var sååå skön! Men såklart stack jag till gymmet och var där när de öppnade. Jag stod lite och velade om jag skulle köra ett bodypump pass idag igen eftersom jag har knappt kunnat röra mig sen tisdags! Men jag bestämde mig för att köra ändå!
Värmde upp med Powerwalk i 15 min sen köttade jag!
Träffade även min gamla tysklärare som jag förde ett litet samtal med.
Sen har jag även varit i skolan och skrivit PA vilket gick ganska segt eftersom när man kollade ut genom fönstret vid 15 så började det redan bli mörkt... Och hade lektion till 17.
Skolan var även iskall idag så gick runt med jacka och halsduk. Vår snälla rektor gav oss det kallaste klassrummet på skolan detta året...
Nu sitter jag på bussen hungrig och trött men ser fram emot ikväll då det blir myys med kompis, som jag även ska träffa imorgon.
Världens mysigaste buss, 6139.
I helgen står jobb på schemat som vanlig, men även mycket mys och en del plugg.
Ha en trevlig fredag och kärlek till er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0