Kallt som in i

Ja helgen var ju underbar och nästa helg lär ju inte bli sämre eftersom en viss person fyller år!!!!
I alla fall, på söndagen följde tonnie och min lillebror och hans kompis med mig till jobbet där de badade och jag joina de på mina pauser. På kvällen sov underbar här en natt till vilket ALLTID uppskattas! Fast på kvällen fick jag världens migrän som har hållit i sig..Nu de senaste dagarna har vi träffat hans kompisar från Stockholm som var helt underbara! Längtar tills när vi flyttar upp dit då man får träffa de oftare!
Har även sett båda breaking down filmerna med tonnie som för övrigt var den enda killen i salongen när vi såg 2an på bio , 1an såg vi hemma;)
Vi har även hunnit med sushi och mysig fika!
Sitter på mitt rum och typ fryser ihjäl!!!
Aja, kärlek till folket !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0