Måndag

Det har varit en lååång dag! Vaknade vid kvart i sex och gjorde mig i ordning osv. Satte mig på bussen för att åka till idrotten som var vår första lektion. Det är för tidigt att ha idrott klockan 8 på en måndags morgon! Till och med min mamma ringde mig oroligt i morse och undrade var jag var eftersom jag inte la i sängen i morse, DÅ är man uppe tidigt om ena föräldrar undrar om man ens sovit hemma.
I alla fall, innebandy! Älskar innebandy! Spelade det ett tag innan jag skadade min armbåge. Saknar det riktigt mycket!
På lektionen köttade jag i alla fall! Sen hade jag lektion efter lektion och slutade vid 16. Åkte där direkt till simtävling som jag nu är på väg hem ifrån (sitter på bussen). När jag kommer hem ska jag äta och skriva på PAt.
Imorgon har jag bokat body pump pass vid 9 och ska nog springa lite innan så får lägga mig i tid!
Nu börjar jag närma mig hemmet! Kärlek!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0