Torsdag

Jaaoppp.  Vaknade brevid en varm kropp, det känns ju alltid skönt och tryggt. Vi kunde inte sova så bara rullade runt i sängen till typ 1 innan vi däckade. Vid 7 ringde alarmet och som vanligt så sega som vi är var vi väl inte uppe förrän en kvart efter. Slänga i frukosten och cykla till bussen. Var rikigt trött så halvsov väl på älsklings axel hela vägen. När vi väl var framme på Malmö c jag tillsammans med älsklings buss, pussade hejdå och gick med tunga steg till skolan... Religionsprov... Blä!! Men klarade igenom det i alla fall och senare bestämde jag träff med Tonnie igen tillsammans med hans ena kompis från stockholm och kompisens kompis ;)
Vi åkte lite buss hit och dit, snackade om allt mellan himmel och jord och avslutade med en mysig fika på IKEA såklart! 
Jag och Tonnie är det minst 1 gång i veckan så det är ju som ett andra hem, speciellt nu när vi har börjat kolla lägenheter och sååå. 
Japp nu är jag hemma och ska plugga lite datorkunskap som jag än så länge lyckats bra med, har MVG på alla uppgifter hittils. Sen är det mer religion som ska göras och även Engelska C och Psykologi B....
Men mår inte så bra just nu, typ sitter och skakar och mår fett illa... Har läst igeno lite bloggar och så, det vardagliga och nu kallar mamma på mat och jag kan inte äta. 
Det har typ hållt på i 1 månad nu... Aja..
Imorgon blir det tjejträff!! Ida, jag sara och Emma ska förfira min 19 års dag och  äta god mat och massor med Ben and Jerry! På lördag börjar jag med jobb, om inte darling kommer hit innan, annars så ska spendera många timmar med honom tills jag jobbar igen på söndagen. Vi ska nog kolla på Breaking dawn part1 eftersom vi ska se part 2 på bio snart.
 
Har försten jätteont där jag blev masserad, skulle massera tonnie igår (fick lära mig några knep hos massören) men det typ högg till hela tiden :(
 
Kom och tänka på en sak till! Snart är det jul! Om 1 månadär det all julstress. 
Här kommer lite bilder från förra julen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0