För jag är lycklig, ja jag är lycklig!

Idag är bara en sån dag! Jag är fruktansvärt lycklig! Ibland kan man ha dåliga dagar, dagar då du vara vill slå på någonting, gråta ut all gråt du har inom dig, men idag har jag en motsatt dag, jag är så lycklig att jag bara vill gråta.
Just nu är mitt liv på topp. Har en helt underbar familj med underbara föräldrar och världens bästa syskon! Mina vänner är helt fantastiska och jag längtar till att gå till skolan varje dag eftersom trivs så bra på min skola! Mina studier går bra och jag är ganska säker på vad jag vill göra i framtiden. Sen ska man ju inte glömma det bästa av allt, kärleken! Min älskade pojkvän, min bästa vän, min andra knäppa halva. Han som gör allt för mig och som jag litar på till 100%!
Jag känner mig helt enkelt lyckligt lottad att leva det livet jag gör!
1 år kvar av skolan sen börjar nya äventyr! På ett helt år ska en massa roliga saker hända. På höstlovet åker jag till Spanien med familjen och bara njuter.
Sen är det min födelsedag, jul och nyår. Förmodligen åker jag och tonnie någonstans på sportlovet och sen kommer värmen igen med studenten i sikte!
Självklart längtar jag till studenten, men alla mina fina vänner i skolan då? De kommer jag hålla kontakten med!
Åh, ibland är bara livet för härligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0