8 månader kvar!

Tjo! Vädret kunde ju inte bli sämre, men är ändå på bra humör eftersom jag har sovmorgon idag! La mig ganska tidigt också igår så vaknade vid drygt 8 och var utvilad, så då drog jag med mitt varma täcke till soffan och kollade på xfaktor från igår som jag missade. 
Jag sprang föresten 1 Mil i söndags! Men det gick jättebra, så jag tror att jag ska göra det 1 gång i veckan. Börjar bli lite nervös nu inför Göteborgsvarvet då jag ska springa mer än dubbelt så långt! Men allt kommer lösa sig. Räknade precis ut att det är exakt 8 månader kvar!


En bild från innan jag sminka mig och en efter... Man ser ingen skillnad xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0