Jobba jobba jobbaaa

Är på jobbet men har lunch nu. Det är så härligt väder vilket är super eftersom poolen jag egentligen jobbar renoveras så ska jobba ute i en pool till november... Men än så länge är det bra väder men får se hur det går om några veckor!
Efter jobbet sticker jag till Lomma för att träffa min underbara pojkvän <3
Fick precis reda på att vi och hans familj ska först äta en god middag och sen åka till Malmö och bowla! Så himla kul!
Denna helgen har varit kaos av många olika anledningar och jag mår skit av det men med en sånhär kväll inplanerad mår jag mycket bättre!
Nä nu ska jag njuta lite av min lunch innan jag ska jobba i 1.5 timme utan paus.
Kärlek till en alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0