Ny hårfärg!

Här sitter jag med fötterna i badet. I håret har jag toning och på ansiktet har jag en läskig grön mask! Har varit i skolan hela dagen och sen mötte jag upp min kompis Louise för att gå lite i stan. Vi ska se matchen som Sverige spelar ikväll och jag tänkte fixa med håret innan!
Har även varit på telenor idag och typ klagat lite. Fick min första räkning men de hade lagt till saker som skulle ingå som de tyckte jag skulle betala för men nu är allt löst!
Imorgon är det onsdag och skola som vanligt men onsdagar är ju en speciell dag eftersom det betyder att jag får sova med min älskling igen <3
På torsdag är det skola och sen ska jag och systern gå i stan;)
Nä nu ringer klockan dax att skölja ur! Vi får se hur det blir!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3277159/images/2012/pic_504fa2b49606ee5e52e7a1e4.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0