På bussen

Sitter på bussen in till skolan och lyssnar på ljudbok "jag är Zlatan ibrahimovic ". Jag tycker att den är jättebra eftersom man får en helt annan bild av honom!
Jag börjar skoldagen med datorkunskap där vi kollar på film och sen blir det en god lunch för att sedan ha 1.5 timmes lektion av religion. Efter skolan ska jag träffa en kompis och ikväll ska jag och pappa gå på bio. Tror den hette något med sugar man.
Bion börjar vid 21 så då var det tur att jag hade sovmorgon så jag klarar hela dagen!
Imorgon ska jag jobba med mitt projektarbete innan skolan börjar med min klasskompis som jag har projektet med, vi ska skriva en bok. Sen går jag i skolan till 17 och då åker jag till Lomma för att sova hos killen som jag för övrigt typ inte har sett på hela veckan!! Han sov hos mig i tisdags, men han kom 22 på kvällen och sen stack på morgonen.
Men imorgon får vi ta igen all tid!
Nä nu är jag snart framme, bilden är från i tisdags eftersom jag inte direkt vill sitta och ta bilder på mig själv här på bussen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0