Sjuk

Var på en helt underbar fest hos min klasskompis Hedvig i lördags och åt en massa god mat! Men när jag vaknade på söndagen så hade jag jätteont i magen, men tänkte mer att det var stress eftersom jag skulle först behöva åka hem och jobba och sen åka direkt från jobbet till kalas i Lomma. Hade inte heller så mycket tid att äta under dagen så när jag kom till kalaset var jag jättehungrig, men det hjälpte inte att jag åt, fick bara mer ont i magen. Så när jag skulle åka hem från kalaset så körde Tonnie i stället för jag. När jag kom hem berättade mamma att jag hade nog samma sjukdom som resten av min familj har haft de senaste veckorna, så det blir att stanna hemma från skolan idag. Men förutom att det gör ont i magen jag bara andas så går det ingen nöd på mig. Systern har spelat in massor av CSI avsnitt som jag älskar mer än mest !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0