Bio!

Första skoldagen började med en lång sovmorgon. Jag gjorde mig i ordning i lugn takt medan jag kollade på Andra avenyn. Sen stack jag in till Malmö för att snabbt handla lunch för att sen åka in en sabbis till sin "dödssjuka" pojkvän som är förkyld och som behövde lite kärlek.;)
Sen hade jag foto då vi var ute i det fina vädret! Åhh älskar att våren håller på att komma!
Sen var det dax för bio tillsammans med Hedvig. Filmen var väldigt annorlunda men på ett sätt väldigt bra. Den var fransk och inte så Hollywood-aktig vilket jag gillade.
Nu sitter jag på bussen hem och den maskinen där man betalar sin biljett på på bussen var trasig så där sparade man 30 spänn. Tack för den!
Har på mina nya rosa byxor från Holland som känns väldigt våriga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0