Hej helg, hejdå helg

Dagarna bara flyger förbi! Jag hinner knappt med. Nu har det hinnut bli helg och snart är den slut igen. Ska snart iväg till jobb och för att sedan ut och pröva mina nya löparskor. 
Jag var inne på löplabbet i fredags och de gjorde några tester hur jag sprang och så för har börjat att få ont i mina knän nu på sistone. Nu när jag senast sprang i torsdags (är föresten 16 sekunder från att springa milen på 1 timme!!) fick jag jätteont i knäna efteråt så för att förhindra en eventuell skada till Göteborgsvarvet så bestämde jag mig för att antingen köpa ett par individanpassade sulor som jag kan lägga i min skor eller ett par nya löparskor som har samma funktion som en bra sula. Vilket jag hittade! Men tyvärr så fick plånboken tömmas ganska ordentligt. 1500 kr kostade de men jag kände att det var värt det. Hellre ett par dyra skor än att mina knän pajjar!
Annars i helgen har jag mest jobbat och spenderat tid med Tonnie. Vi var även på en fest igår så det blev en ganska sent vi kom hem. 
Nä nu måste jag göra mig i ordning!
Detta är Oscar som jag har fått av Tonnie <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ingridlinnea

Va den du själv hade velat vara bästa kompis med!

RSS 2.0